Hoe kun je zien of je je auto kunt parkeren bij vakantiepark/bungalowpark?

Bij de boeking (internet) staat dit vaak niet aangegeven. Of is er ook nog een verschil tussen vakantie/bungalowpark?

Toegevoegd na 40 minuten:
Dat je de auto meestal kunt parkeren lijkt me evident. Mijn vraag is vooral dat je de auto kunt parkeren naast het huisje en niet ergens op een parkeerplein van het park.

Dit is vaak niet vermeld.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vaak staat dat wel op de website van een vakantiepark/camping zelf.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is wel een goede tip Marjol31n

Antwoorden (1)

Bij verreweg de meeste vakantieparken/bungalowparken is er parkeergelegenheid. (Zij weten ook dat mensen meestal met de auto komen natuurlijk.) Als dat bij de boekingssite niet staat aangegeven is dat een misser van de boekingssite... Maar als je het zeker wilt weten kun je over het algemeen op de website van het park kijken; als er een zoek-functie is kun je zelfs nog zoeken op "parkeren". Daar staat ook vaak een telefoonnummer bij dat je zou kunnen bellen om het te vragen. Als ook dat niet werkt kun je nog op Google zoeken naar " parking", dan vind je vast ook nog het nodige. If all else fails kun je nog op Google Maps in de satellietweergave kijken of je er een parkeerplaats ziet liggen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb mijn vraag bewerkt. De vraag dat je vaak niet kunt zien of je je auto kunt parkeren naast je eigen huisje/bungalow.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ah, dat verduidelijkt je vraag. Maar dat bemoeilijkt wel het antwoord. Er is waarschijnlijk geen wettelijk vastgestelde manier waarop vakantieparken de parkeergelegenheid naast huisjes moeten aangeven... Wat voor antwoord je nu precies naar op zoek bent behalve "googlen en/of opbellen" weet ik verder ook niet...