Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb vroeger een x een hele enge film gezien. Toen was ik 4. Ik kan hem nog steeds herinneren en kan daardoor nooit slapen

Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

dezelfde film nu nog een keer kijken en dan zal je zien dat hij zo eng nog niet is.

Ik heb dat gehad met de film BeetleJuice, staat in de gids als een comedy, nou als 8 of 9 jarig meisje vond ik dat geen comedy en doodeng.

Een vriendin heeft me ooit toen er perse naar laten kijken en het is inderdaad niet meer zo eng als dat ik mij herinnerde.

Ik vind de film nog steeds niet leuk en kijk er niet graag naar, maar toen ik zag dat er eigenlijk niks was om bang voor te zijn en het best wel nep was, droomde ik er niet meer over.

Of dit voor jou geld weet ik niet, maar het lijkt dat iets wat eng was op je 4e nu wel mee zou moeten vallen, maar ik weet natuurlijk niet hoe oud je nu bent (kon het niet zien op je profiel)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Door te zien dat het niet ECHT waar hoeft te zijn... Die angst was er al en nu plak je die film van toen er gewoon op... Ik betwijfel dat... Kijk er goed naar en onderzoek wat ik zeg... Je kunt ook nu gewoon angst maken en dat etiket erop plakken...

Als je niet goed de reden ziet van je angst, kun je er nooit vanaf komen, dus bezie het heel nauwkeurig... (Ik persoonlijk geloof het niet, dat dat de oorzaak is)...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk die film nu nog een keer. Je zult zien dat je het nu helemaal niet zo eng vindt. Een kind van vier ervaart dingen veel heftiger dan oudere kinderen.

Waarom kijk je trouwens op zo'n leeftijd naar een enge film? Waar waren je ouders?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga met oude bekenden in een hotel slapen!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HAHAHAHAHAHAHAHAHA GENIAAL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind dit echt gemeen voor haar.. zij is gewoon gevoelig!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaa, ik ben nu heel verdrietig
Ik heb dit ook een hele tijd gehad met de film 'the witches' gewoon een kinderfilm, deze keek ik toen ik een jaar of 10 was, wat was ik bang met slapen en wat had ik een spijt dat ik hem toen heb gekeken.
Ik heb er een hele tijd last van gehad, een paar jaar later kwam de film op tv en toen viel het toch allemaal wel mee.
Als kind lijkt alles veel enger en heftiger zoals loenie ook antwoord!
Bekijk de film nog eens, je bent nu wat ouder dus zul je de film met andere ogen bekijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je ouder wordt, vergeet je de film.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding