Waar vind ik een goede supermarkt in Tel Aviv ?

Ben op zoek naar een goede supermarkt in Tel Aviv, waar ik gewoon water en eten kopen etc. Tegen een goede prijs. kan met geen mogelijkheid een goede vinden alleen rare kleine shops.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K

Antwoorden (2)

Supermarkten blijken lastig te vinden in Tel Aviv. Wel kan ik je de Carmel Markt aanbevelen. Hier kun je veel goed eten kopen. De markt staat beter bekend als Shuk Ha’Carmel. Geen supermarkt aanbeveling dus van mij, maar hopelijk kun je er toch iets mee. Succes!

Toegevoegd na 50 seconden:
Hieronder meer informatie over de markt:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De link hieronder geeft via de diverse antwoorden meerdere mogelijkheden: non-kosher winkels en er worden tips gegeven voor winkels gespecialiseerd in vlees, wijn en vis.