Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je in de buurt van Tralee / Kerry (ierland) als 19-jarige een auto huren?

Ik wil graag op vakantie in Ierland maar kan nergens een fatsoenlijke site vinden.

Toegevoegd na 20 minuten:
of in Cork?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
699
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier heb je nog een ander topic wat over hetzelfde onderwerp gaat http://www.goeievraag.nl/vraag/vakantie-reizen/europa/leeftijd-auto-huren-ierland.50591

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk nergens (99% zeker). Heel misschien bij een kleine lokale verhuurder. Ik denk dat je je moet voorbereiden op een vakantie met het openbaar vervoer. Dat is met een beetje voorbereiding in Ierland goed te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
niet het antwoord wat ik wilde horen.
Maar bedankt. Inmiddels heb ik mijn vraag ook wat uitgebreid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antwoord blijft hetzelfde. Reken er maar op dat je onder de 20 nergens een auto kan huren en tussen 20 en 25 met flink veel extra kosten aan verplichte verzekeringen
Voor zover ik het kan zien worden de auto's alleen verhuurd aan mensen tussen de 20 en 70 jaar. Je zal helaas nog een jaartje moeten wachten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding