Wie weet een goede camping in België waar veel jongeren komen, vlak bij de Nederlandse grens?

Wij zijn een groep van ongeveer 30 jongeren die graag een aantal dagen op vakantie willen gaan in België (vanwege de drankleeftijd). Wij zijn op zoek naar een leuke camping waar jongeren komen en wat vlak bij een leuke plek ligt om uit te gaan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
7.1K

Antwoorden (1)

België heeft volgens google twee 2 camping die speciaal voor jongeren zijn. Hier de link: http://www.jongerencamping.org/jongerencamping-belgie
Moet je zelf maar even kijken of dit bij jullie past.

Of zoiets: http://www.campingtonny.be in de Belgische Ardennen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Deze campings heb ik inderdaad ook al bekeken. Deze campings staan alleen zeeeeer slecht aangeschreven op allerlei sites. Heb jij zelf ervaring met een van deze campings?
Ivana
10 jaar geleden
Nee, lachen!!! Ik ben 73 jaar en kampeer al 45 jaar in een de Waard tent. Veel ervaring met campings, maar meer de kleine stllle campings
in Frankrijk. Het liefst gewoon bij de boer en zeker geen elektriciteit. Wij zijn basic-kampeerders.
Jeugdcampings zijn nooit zo gezellig. Meer ingesteld op herrie en afbraak.
Ligt er maar net aan wat jullie zoeken. In Nederland zijn wij eens per jaar op het hondenveld te vinden van de Harskamperdennen. Maar dat is een natuurcamping. Die hebben wel voor grote groepen een heel veld te huur waar je ook open vuur mag maken. Maar goed, ik ben zielsgelukkig als ik de natuur in kan. Ik weet niet wat jullie zoeken.
http://www.harskamperdennen.nl