ik wil graag weten hoe ik vanuit Nederland of Duitsland rechtstreeks naar pattaya (thailand) kan vliegen ik wil 1januari tot en met 22januari

Ik heb nog nooit aaleen gereisd dus zou hrt fijn vinden als iemand mij kan vertellen hoe ik rechtstreeks naar pattaya kan vliegen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Pattaya blijkt wel een vliegveld te hebben, echter is dit waarschijnlijk een lokaal binnenlands vliegveldje. Ik weet niet beter of je moet toch echt eerst naar Bangkok. Van af daar is het met een taxi nog wel iets van 100 km of zo, echter betaal je hier een schappelijke prijs voor.

Toegevoegd na 13 minuten:
De kosten per taxi zijn incl tol c/a €35,- enkele reis. Als je voor het eerst gaat wel goed opletten dat je met een legitieme taxi gaat. Want oplichting ligt op de loer, Ook zijn er andere mogelijkheden om in pattaya te komen, echter moet je je beseffen dat je even moet wennen aan de cultuur en climaat klap. Hierbij wil je met zo weinig mogelijk handelingen zo snel mogelijk je bagage in het hotel veilig stellen.
10 jaar geleden
Vlakbij Pattaya is een militair vliegveld waar ook een paar binnenlandse burgervluchten per dag zijn. (zie link)

Vanaf bkk airport gaan er zeer regelmatig intercity bussen naar Pattaya ( zie links)

Toegevoegd na 2 minuten:
Misschien een moralistische opmerking. Maar kan je geen leukere bestemming verzinnen dan hoerenkast Pattaya
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik stuur je vanavond een privé bericht
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik stuur je vanavond een privé bericht