Waar boek ik online een vlucht met een 'overstap' van een week?

Ergens begin volgend jaar wil ik een reis maken naar Sint Maarten om daar iemand te bezoeken. Een van de goedkoopste opties is een vlucht via New York. Ik wil graag die overstap daar verlengen met een week. Als ik echter twee losse vluchten boek (AMS - NYC - SMX en SMX - NYC - AMS / SMX - AMS) ben ik duurder uit dan wanneer ik gewoon een vlucht boek met als bestemming Sint Maarten.
Ik neem aan dat als ik bel met de uitvoerende vliegtuigmaatschappij dat zij me daarbij kunnen helpen. Ik wil me echter voor ik bel graag rustig online kunnen oriënteren.

Wie kent hier een site voor die dit ondersteunt?
De volgende opties werken niet:
Site van de maatschappij zelf (Delta Airlines / KLM)
Skyskanner
Google Flights

Thanks!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet van WTC.nl dat ze altijd erg hulpvaardig zijn met dit soort dingen als je contact met ze opneemt. Maar verder ken ik geen site waarmee je dit gemakkelijk kunt controleren.

Het beste antwoord

Ik heb bij Ebookers.nl gezocht

ams-sxm
sxm-nyc
nyc-ams

Ik kom dan uit op een bedrag boven de €800.

Volgens mij moet het goedkoper kunnen.
Ik zou een prijsopgaaf doen bij Tunafish. Zij zijn de specialist in dit soort tickets
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Dat lijkt me toch geen onredelijke prijs.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel, dit was een optie die ik nog niet kende. Ik zal eens een prijsopgaaf bij hen doen. Een ticket vanaf Amsterdam naar Sint Maarten met een tussenstop van een paar uur in NYC is rond de 550 euro. Misschien dat het achteraf naïef om te denken dat je die stop wel met een weekje kunt verlengen.

Andere antwoorden (1)

Op http://www.expedia.nl kun je vluchten kiezen met meerdere bestemmingen, en dan kies je de route die je wil volgen.

Toegevoegd na 51 minuten:
Bij de KLM kan het trouwens ook. Of heb je dit al geprobeerd en kwamen daar de prijzen uit die je te hoog vond ?

Toegevoegd na 1 dag:
Het is overigens niet zo dat een maatschappij een ticket voor dezelfde prijs aan zal bieden als je langer wil verblijven op een overstapplaats. Als iets door een reiziger als waardevol wordt gezien, dan wordt daar door de maatschappij een prijs aan verbonden. Enkele reizen zijn bijvoorbeeld veel duurder dan een retourticket, omdat bij een enkele reis mogelijk sprake is van een bijzondere omstandigheid (bv emigratie), en daar slaan ze graag een slaatje uit.
gvrox
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die optie wordt inderdaad op meer sites geboden. Nadeel is dan alleen, dat je als het ware drie reizen boekt: Amsterdam - New York, New York - Sint Maarten en Sint Maarten - Amsterdam. Dit is aanzienlijk (als in: makkelijk twee keer) duurder dan een retourticket Amsterdam - Sint Maarten met een tussenstop in New York.