Hoe kom ik om 5 uur 's nachts zonder auto op vliegveld Weeze?

Op maandag 21 oktober vertrek ik om 7 uur vanaf vliegveld Weeze. Heef iemand een idee hoe ik daar zonder auto om 5 uur kan geraken. Is er een website die lifters met elkaar verbindt? Ik kom uit Breda.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
ronron1212
10 jaar geleden
Taxi
anneliez
10 jaar geleden
hotel in de buurt zoeken
bamibal
10 jaar geleden
Iemand je laten brengen. Neem dan wel een leuk souvenirtje mee terug voor de moeite.

Het beste antwoord

Met de bus. Er zijn meerdere mogelijkheden vanuit Nederland, ook in de nacht (zie link).

Andere optie die zeer betaalbaar is. Het Airport Hostel op luchthaven Weeze (zie link)

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie nu dat je uit Breda komt. Dan wordt de nachtbus dus geen aanrader. Toch maar het Airhostel?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien een Taxi?

Toegevoegd na 22 seconden:
Tenminste, als je je eigen auto niet wil gebruiken.