Onze reis geboekt bij D-reizen en loopt via Oad. Wat nu na dat Oad falliet is verklaard? Is D-reizen hiervoor verzekerd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

OAD is aangesloten bij hert Garantiefonds reizen. Alle reiskosten worden dus opgevangen en met een beetje geluk gaan de reizen die geboekt zijn nog door en wie al in het buitenland zit komt normaal weer thuis.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Werd op het RTL nieuws verteld. Alle reizigers die weg zijn op dit moment worden terug naar huis vervoerd, daar is geld voor.

Mensen die een reis geboekt hebben, en al betaald hebben (volledig of deels) krijgen het geld terug, of gaan met een andere organisatie op reis.

Oad zelf zegt: "houd onze website in de gaten, daar geven wij updates over de gang van zaken."