In welke steden in Duitsland komt het oktoberfest voor ?

Ik moet een uitgebreide presentatie houden over Duitsland maar niemand weet het. Het probleem is dat Google het bij mij op een een of andere manier niet doet. Er staat : error invalid url of iets dergelijks

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoi, Ik heb dit gevonden op Wikipedia: "Locatie Het Oktoberfest wordt op de Theresienwiese ("Theresiaweide"), een speciaal daarvoor bestemd terrein, gehouden. Dit terrein bevindt zich niet ver van het centrum van München en staat ook bekend als de Wiesn (Beiers voor weide). Aan de rand van de Wiesn staat Frau Bavaria, een groot bronzen beeld van de godin van Beieren. Traditie speelt een belangrijke rol deze dagen. De Oberbürgermeister slaat onder veel belangstelling het eerste vat bier aan, waarna het feest begint. Veel mensen dragen traditionele klederdracht (waaronder de bekende "lederhose" voor mannen en de "dirndl" voor vrouwen). Muziek komt enkel van live spelende blaaskapellen." Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar misschien wel. Gr Maarten

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oktoberfest#Locatie

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100