Ik heb per ongegeluk 2 kaartjes voor volwassene gekocht terwijl het voor jongeren moest zijn, maakt dit veel uit?

Het is bij NS hispeed, kwa prijs zit er geen verschil in.En we gaan naar het buitenland.
Zal dit een probleem zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik denk niet dat er een groot probleem van wordt gemaakt. Vaak andersom wel. Een optie is om voor de zekerheid even te bellen/mailen of langs een loket in een treinstation te gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Erg bedankt, ik zal het voor de zekerheid toch maar even na vragen op het station waar ik vertrek!