Mag je als 15 & 16 jarige een weekend naar bijvoorbeeld Parijs inclusief overnachting in hotel?

Of te wel, mag/kun je als 15 en 16 jarige een hotel kamer boeken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
7.8K

Antwoorden (3)

Neen, hiervoor zal je een meerderjarige mee moeten kunnen krijgen die het op zijn/haar naam zet.

MVG,
Aiden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat hotels lastig wordt. Maar de meeste hostels zullen iemand van 16 wel accepteren. Wel even navragen voor je boekt. Kijk onder andere bij www.hihostels.com of www.hostelbookers.com voor hostels
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk niet volgens mij is het net als in Groot Brittannië dat minder jarigen niet alleen (naar ander land) mogen reizen. Er moet minimaal een schriftelijke verklaring zijn van ouders/voogd. Daarnaast zal het moeilijk zijn om als minder jarige een hotel te boeken. Scholen moeten voor reizen naar het buitenland altijd een goedkeuring hebben dat het kind mee mag. Meestal het strookje dat de ouder als goedkeuring mee geeft naar school.