Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je het goedkoopst een midweek naar Parijs?

Ik wil in de maand augustus een midweek naar Parijs toe, maar ik weet niet goed waar ik moet zoeken. Ik ben namelijk een student die met zijn vriendin gewoon goedkoop Parijs wil zien, maar goedkoper dan €500 voor hotel+reis konden we het niet vinden. Ik heb geen ervaring in het zoeken naar stedentrips, dus als iemand kan helpen zou het mooi zijn. Kwaliteit maakt me niet zo veel uit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoek een hotel of pension op een kilometer afstand. In de stad zelf is het relatief duur, er omheen aanzienlijk goedkoper
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou kunnen kijken bij een online reisburea daar heb je vaak een stedentrip voor weinig geld naar parijs denk ik dat je dan we met de bus zou moeten gaan en dan zou je meschien kunnen kiezen. bed and breakfest

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan ondanks dat het superhoogseizoen is VEEL gordkoper !!

Zo kan je reizen met de bus. Eurolines, Megabus, ID BUS en Best Bus travel zijn de low cost opties.

Slapen kan je ook in een hostel www.hostelbookers.com of bed&breakfast via www.airbnb.com

Toegevoegd na 4 minuten:
O ja . En neem de nachtbus, dat scheelt 2 overnachtingen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

hotel paris belleville rue vicq d'azir heeft goedkope kamers te huur. Naast het hotel kun je heel lekker en veel eten voor 20 euro.
Goedkoop en lekker alternatief is een broodje fallafel of belegd stokbrood.
De Aldi is daar ook dichtbij.
Voor 70 euro (2x €35,-) kun je met de Thalys naar Parijs en terug.
Goede tramverbindingen.
Google op budgethotels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden