hoe kan je het goedkoopst een midweek naar Parijs?

Ik wil in de maand augustus een midweek naar Parijs toe, maar ik weet niet goed waar ik moet zoeken. Ik ben namelijk een student die met zijn vriendin gewoon goedkoop Parijs wil zien, maar goedkoper dan €500 voor hotel+reis konden we het niet vinden. Ik heb geen ervaring in het zoeken naar stedentrips, dus als iemand kan helpen zou het mooi zijn. Kwaliteit maakt me niet zo veel uit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoek een hotel of pension op een kilometer afstand. In de stad zelf is het relatief duur, er omheen aanzienlijk goedkoper
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou kunnen kijken bij een online reisburea daar heb je vaak een stedentrip voor weinig geld naar parijs denk ik dat je dan we met de bus zou moeten gaan en dan zou je meschien kunnen kiezen. bed and breakfest

Het beste antwoord

Het kan ondanks dat het superhoogseizoen is VEEL gordkoper !!

Zo kan je reizen met de bus. Eurolines, Megabus, ID BUS en Best Bus travel zijn de low cost opties.

Slapen kan je ook in een hostel www.hostelbookers.com of bed&breakfast via www.airbnb.com

Toegevoegd na 4 minuten:
O ja . En neem de nachtbus, dat scheelt 2 overnachtingen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

hotel paris belleville rue vicq d'azir heeft goedkope kamers te huur. Naast het hotel kun je heel lekker en veel eten voor 20 euro.
Goedkoop en lekker alternatief is een broodje fallafel of belegd stokbrood.
De Aldi is daar ook dichtbij.
Voor 70 euro (2x €35,-) kun je met de Thalys naar Parijs en terug.
Goede tramverbindingen.
Google op budgethotels.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor €70 retour naar Parijs met de Thalys? In het super hoogseizoen op maandag en vrijdag. Dat gaat je echt niet lukken. Reken maar op starttarieven die minimaal het dubbele zijn
Effe Weg heeft in augustus 4-daagse reizen naar Parijs vanaf € 119,00 p.p. (er komt nog een toeslag van € 20,50 bij voor reserveringskosten en het calamiteitenfonds).
Voor 2 personen ben je dan € 258,50 kwijt voor de reis, hotel + ontbijt en een paar excursies.

http://www.effeweg.nl/stedentrips/4-dagen-parijs-super-summer-sale/arrangement/route-d-4-dagen-parijs-28-juli-en-18-augustus/