Hoe kan ik het beste een visum voor Thailand en Cambodja aanvragen?

Ik dacht eraan om eerst die van Thailand met de post aan te vragen bij de ambassade in amsterdam, maar ik vind het best risicovol om en mijn paspoort met contant geld in een envelop op de post te doen, heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand een beter idee, om ze allebei aan te vragen. Ik vertrek over ongeveer een maand, en ik weet ook niet hoeveel tijd zoiets in beslag neemt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Voor Thailand hoeft dat niet.
Lees eens wat informatie over dat soort dingen, bijvoorbeeld hier:
Wanneer u met een internationale vlucht te Thailand arriveert krijgt u bij de immigratiedienst op het vliegveld een visum met een geldigheidsduur van maximaal 30 dagen. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Indien u langer dan 30 dagen verblijft kunt u op basis van dit visum op het Immigratiekantoor te Bangkok eenmalig een verlenging kopen voor de duur van maximaal 14 dagen. Overschrijding van uw toegestane verblijfsduur is strafbaar.

http://www.fox.nl/rondreizen/thailand/praktische-informatie?subj=paspoort-en-visum&affid=30562&gclid=CLH03OuOtLcCFQbHtAodpF4ASw

Cambodja heeft geen ambassade in Nederland.
Voor een verblijf in Cambodja is een visum verplicht. Het benodigde visum voor Cambodja wordt ter plaatse geregeld. U heeft hiervoor twee pasfoto's nodig. De kosten voor het visum bedragen USD 22 per persoon (onder voorbehoud).
http://www.fox.nl/cambodja/praktische-informatie?subj=paspoort-en-visum&gclid=CPO15aWPtLcCFeXItAodUH8ACg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar dat vroeg je niet he?
Trouwens vragen naar ervaringen en meningen mogen hier niet eens.
Je bent er wel laat bij.
Mijn zoon moest voor zijn visa voor bijv. Afghanistan vaak zelf naar de
ambassade. Dan weet je ook zeker dat het goed gaat.