Je kunt bijvoorbeeld naar booking.com gaan en dan daar als bestemming Barcelona invullen. Je ziet ongeveer 1000 accommodaties in en rond om Barcelona.
Als je een hotel hebt gevonden kun je het hotel die je hebt gekozen vergelijken op ryanairhotels.com met 100 boekingssites om de goedkoopste website te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

U kan naar bv Mappy gaan en de plattegrond van Barcelona oproepen en dan kiezen om hotel te zoeken, die worden dan allemaal weergegeven op die plattegrond.
De link naar Mappy is http://nl-be.mappy.com/ en daar vult Barcellona als zoeksleutel in en vervolgens op Hotels zoeken klikken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je wat meer budget wil is het Spaanse Barcelona 30 een goede startpagina. Hotelscombined is ook een goede startplek alle hotels. Voordeel van deze laatste site is dat het prijzen vergelijkt van veel (o.a. booking) hotelboeking-sites

Toegevoegd na 54 seconden:
Bij Barcelona 30 kan je ook een kaart aanklikken