Kan ik ook zonder een reservering langs een hotel om te overnachten? Of is een reservering noodzakelijk?

Ik heb namelijk geen creditcard. Dat is noodzakelijk om bij dit hotel door te geven. Kortom: ik ga langs de balie met de vraag of ik kan overnachten. Kan dat? Zonder een creditcard nummer op te geven

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
8.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn ook hotels waar je geen credit card nodig hebt.
Ideal of gewoon contant bij aankomst.(pin)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Blijkbaar gaat het om een bepaald hotel waar het wel moet.

Antwoorden (6)

Dat kan altijd je zult dan contant moeten betalen of pinnen
Je hebt alleen het risico dat ze vol zitten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
+, klopt helemaal. En soms... is het dan nog goedkoper ook. Zeker als je vooraf op de site hebt gekeken en weet dat een kamer bijvoorbeeld € 60 kost. Als je dan vrij laat binnenkomt en zegt dat je een kamer wilt huren maar alleen als je hem voor € 45 kunt krijgen (25% korting), heb je goede kans dat ze dat liever doen dan de kamer leeg te laten staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de info.En wat is dan de beste manier om af te dingen? Stel ik kom daar om 19;00 uur aan..
Je kunt gewoon langsgaan en een kamer huren Het is vaak wel duurder dan dat je het via eenboekingsite doet .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt bij de meeste boekingssites ook gewoon met Ideal betalen. Je hebt dus geen creditcard nodig. Van te voren boeken dan ben je zeker van een kamer. Een hotelboekingssite is vaak ook goedkoper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is mogelijk hoor. Zonder credit card dien je dan alles vooruit te betalen, en eventueel een borg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij enkele sites kunt u ook via een bankoverschrijving betalen, zoals op Hotelopia.com (Zit in de TUI groep). Op deze site kunt u ook kiezen bij veel hotels om te betalen in het hotel.

U kunt ook een hotel boeken via de autovakanties van Arke. Als u dit kiest kunt u met de PIN betalen in een van reisbureaus van Arke, eventueel kunt u ook betalen met een overboeking.

Een reservering maken is niet noodzakelijk maar dit is wel beter want je hebt vaak nog keus uit meerdere hotels en misschien nog wel een vroegboek korting.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat kan maar het is wel duurder als er niet zo veel hotel is het gebied zijn waar jij heen wilt dan zou ik het niet doen want stel je voor dat hij vol zit en dan heb je niets maar het kan wel