Is er een site waar je goed kan zien wat er allemaal te doen is in Rome?

Ik ga in de kerstvakantie naar Rome maar ik weet niet alles meteen te vinden en ik vind het zonde van mijn tijd daar om de hele tijd te zoeken.
Kent iemand een goede site?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

In elk geval een bezoekje aan het Vaticaan en het Colosseum zou ik doen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Die is er ook wel, zoiets als www.rome.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een mooie site met een plattegrond en alle toeristische attracties: http://www.stedentrippers.nl/rome/plattegrond.html

Klik je op 'bezienswaardigheden' dan vind je overal meer informatie over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt maar als je meteen in je vraag had gezet dat je een kaart wilde had de vorige antwoordgever daar ook mee kunnen komen.
Wikitravel.org, zowel de Nederlandstalige als de Engelstalige versies grossieren niet in kaarten/plattegronden, maar ik haal er zelf vaak leuke dingen uit, die je niet in de reguliere sites/gidsen vindt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk eens op -youropi.com - stadsgids rome.
maar ik gebruik altijd ook een gidsje van marco polo, kost een paar euro's en die kun je
handzaam in je zak steken voor onderweg.
leuk is ook de site: do's en don't in rome.