Geldt een reiskostenverzekering bij opname in een ziekenhuis?

Ik ben in het bezit van een doorlopende reis/bagageverzekering. Nu moet ik een weekje opgenomen worden in het ziekenhuis en geldt daat deze verzekering voor mijn smartphone, laptopje etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Ivana
11 jaar geleden
In het ziekenhuis krijg je een kastje met slot.

Antwoorden (1)

Volgens geldt een reisverzekering alleen als je echt met vakantie bent. Je moet dit ook kunnen aantonen. Een opnamen in een ziekenhuis is dat niet. Hiervoor heb jij als t goed is een andere verzekering. En zal t ziekenhuis misschien ook wel iets hebben qua verzekering.
Geen idee hoe lang je opgenomen moet worden maar moeten smartphone, laptop e.d. echt allemaal mee?