Wat te regelen voor 6 maanden werk in Turkije?

Ik heb besloten om in Maart 6 maanden in turkije te gaan werken. 3 maanden, 1 week naar huis en nogmaals 3 maanden. Ik ga over 3 weken terug om daar een manager van een resort te spreken. Wat zijn aandachtspunten die ik moet regelen mbt; visa, verzekeringen nl, verzekeringen turkije. Ik heb totaal geen verstand hiervan en ga me dus ook helemaal in het diepe gooien.

SUPER BEDANKT!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (1)

Beste, Turkije hoort weliswaar (nog) niet tot de EU maar voor jou in Turkije gelden wel EU regels. Daarom kunt u aanspraak maken op uw zorgverzekering. Uiteraard wel even jou verzekeraar op de hoogte hiervan stellen. Hetzelfde geld ook voor je bank want een aantal banken hebben een nieuw beleid dat je standaard geen geld kan opnemen uit landen buiten de EU.