waar kan ik goedkoop een reis boeken naar spanje?

ik wil graag naar spanje, Benidorm maar heb al gekeken op internet en zie de door het bos de bomen niet meer. wie heeft ervaring met een goedkoop en goede organisatie
het gaat om de periode eind febr./mrt 2013

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om wat voor reis gaat het, cultureel of strand en welke leeftijdsgroep en hoeveel personen en hun leeftijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het gaat om 2 pers in de leeftijd van 60 jr en de bedoeling is lekker aan het strand wat wandelen en verder niet veel het gaat om een week a 10 dagen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik u was zou ik gewoon via Transavia of Ryanair een losse vlucht boeken en via Google zoeken naar een appartement en Meestal ben je rond 500 euro kwijt met appartement en vlucht erbij voor 2 personen. Is goedkoper als via een reisorganisatie !! Misschien ook een optie om een auto te huren en dan evt een appartement te huren in altea of Albir is zowiezo goedkoper als dat je iets huurt in benidorm! En je bent niet gebonden aan benidorm. Zo kan je ook nog wat zien van de mooie omgeving. Heb je nog vragen stuur maar een Berichtje

Het beste antwoord

Op "prijsvrij" zijn ze aardig goedkoop, maar er zijn er meer.

http://www.prijsvrij.nl/vakanties/spanje/costa-blanca/benidorm/resultaten

http://www.skytours.nl/vakantie/Spanje/Costa-Blanca/Benidorm/159

Arke hieronder is weer wat duurder. Maar het is ook een beetje afhankelijk van wat jullie willen.

http://www.arke.nl/vakantie/spanje/costa-blanca/benidorm/resultaten.aspx?evRz=ctl13%24FacetZoekenUpdateContainer%24ctl01%24DepartureDateThere%24ucDepartureDateMarginPeriod%24DateMarginPeriodDepartureCalendar%24Date

Ik denk dat ik op prijsvrij de goedkoopste heb gezien, maar als iemand het nog goedkoper kan vinden, dat zou mooi aanvullen.

Hopelijk heb je er wat aan, en alvast een hele fijne vakantie!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hier zijn veel dingen te bekijken en dat ga ik ook zeker doen

Andere antwoorden (5)

De Canarische Eilanden zijn heerlijk om in februari of maart te zijn, het is daar dan 18 a 25 graden. Sunweb heeft vaak voordelige aanbiedingen met het vliegtuig, je moet dan denken aan ongeveer 400 euro per persoon voor 8 dagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vragensteller wil naar Benidorm....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En het is daar (Canarische Eilanden) overigens nu hoogseizoen, en de tickets met verblijf van 8 dagen kost nu 7 á 8 honderd euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan nog heeft Sunweb prima aanbiedingen, een tip over waar het goed vertoeven is in die maanden ,is toch niets mis mee, ik stel het wel op prijs dat je je min motiveert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zon.sunweb.nl/Canarische_Eilanden
Daar is zeker een reis voor ongeveer 400 euro te vinden, ook in de periode dat de vraagsteller weg wil.
Ik zweer bij Solmar.nl. Ik ga al jaren met Solmar naar Spanje. Perfect.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor een goedkope vakantie zou ik naar een veiling site gaan.
Voor een goede vakantie organisatie naar solmar tours.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor dit soort standaard reisjes zou ik bij D'Reizen of Elmar kijken.

Ga je eerst afvragen of je met de bus of vliegtuig wilt! Dan kan je al 50% van het aanbod weg schrappen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alle bovenstaande antwoorden geven aan bij welke reisorganisatie je het goedkoopst kan boeken. Als je dan je keuze hebt gemaakt, kan je nog eens 5% korting krijgen als je boekt via (bijvoorbeeld) Traveltroef.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil iedereen bedanken die voor me mee gedacht hebben, ik ga zeker het een en ander bekijken. Bedankt