Ik wil 2dagen naar parijs met de thalys maar ik wil daarna geen tijd meer kwijt zijn aan reizen met de bus dus welk hotel is dan het dichtste bij?

Toegevoegd na 4 minuten:
Of als vliegtuig een betere optie is.. ik wil eigenlijk gewoon weinig tijd zijn aan reizen, en het zoeken naar een hotel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je maar twee dagen naar deze enorm grote stad gaat - is het dan niet handiger om rekening te houden met wat je allemaal wilt zien en waar dat te vinden is? Anders ben je misschien wel niet zo veel tijd kwijt van trein naar station, maar moet je half parijs door met de metro/bus omdat je iets wilt zien wat helemaal aan de andere kant ligt. Als je toch al een tijdje met de trein onderweg bent, kan dat uurtje er ook nog wel bij? Gelijk een mooie manier om informatie over werkzaamheden, stakingen en dat soort dingen in te winnen. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Veel plezier in Parijs!

Antwoorden (3)

Je komt met de trein aan in Gare du Nord. Wat dacht je van Hotel Gare du Nord, een paar stappen van het station?
escape
11 jaar geleden
Je komt aan op station gare du nord. Volgens booking.com zijn er ruim 100 hotels in de directe omgeving van dit station.

Ga naar booking.com -> selecteer data en Parijs -> zoeken -> links kan je fijn selecteren. - SElecteer wijk 10 gare du nord Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, rondom Gare du Nord zijn een heleboel hotels. Ik weet niet wat je budget is, dus kan ik helaas niet precies vertellen welke geschikt is voor jou.
Je kan het best met de Thalys gaan als je na je reis meteen een hotel in wilt (of appartement, dat doe ik eigenlijk altijd).
Als je met het vliegtuig gaat zit je toch nog een aardig eindje van 'het centrum' van Parijs af.
Veel plezier!