Kan ik vanuit frankrijk met de boot naar Tunesie?

Ik ga elk jaar een week op vakantie naar sainte-maxime (frankrijk) nu wil ik volgend jaar graag een vriend opzoeken in tunesie. Als ik door Italië zou moeten reizen zou dat veel tijd kosten (volgens mij) en per vliegtuig is wat duur, omdat we met 4 personen zijn. Dus nu is mijn vraag kan ik via frankrijk met de boot naar tunesie? en hoe duur is dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Dat kan,

Er varen b.v. veerdiensten van Marseille naar Tunis
Als voorbeeld 4 volwassenen met auto, in een stoel (dus geen hut) kost in november +/- 1.100 euro voor een retour.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, dat is wel erg duur, maar wat als je alleen maar 1 dagje opbezoek wilt. Of 2 a 3 dagen? Kan zonder auto. Op welke prijs zit je dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Marseille /Tunis is we iets verder varen dan even heen en weer naar Texel, de boot doet er ongeveer een dag per enkele reis over. Prijzen, alternatieven etc kan je zelf in de eerdere link zoeken.