Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een veilige buurt in parijs om een weekendje een hotel te hebben?

Ik wil een weekendje naar parijs met de auto maar wat is een goede buurt om in een hotel te zitten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Zoek een hotel in of bij het centrum, en laat je auto lekker bij een metrostation, of een treinstation buiten Parijs staan. In Parijs zelf gebruik je hem toch niet en parkeren is akelig duur
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Je auto staat veilig in een parkeergarage van bijv Vinci Park. Die zitten verspreid door heel Parijs en de voorsteden. Deze zijn bewaakt. Maar laat geen waardevolle spullen achter! Binnen de ringweg kun je uitgaan van €25-€30. Ik zou je auto echt niet aan de straat parkeren! Let maar eens op als je er bent hoe klem ze soms staan en hoeveel deuken en krassen! Misschien kun jij wel goed rijden maar degene die voor of achter je komt te staan niet...
Voor je eigen veiligheid het volgende hoteladvies: de wijken/buurten quartier latin, montparnasse, le marais, grands boulevard, rondom les halles, champs elysees en louvre zijn wel veilig. Montmarte zit vlakbij de rosse buurt en ik kan mij voorstellen dat veel mensen zich daar 's avonds onveilig voelen, al had ik dat zelf niet. Wel oppassen bij de metrostations bij de bezienswaardigheden. Waar veel toeristen zijn, zijn veel zakkenrollers!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik raad het zelf sterk af om met de auto te reizen! In Parijs is het altijd heel druk, en kijkt niemand er raar op mensen op elkaars bumper gaan rijden.. Een hotel is niet zo moeilijk te vinden, gebruik google en andere zoekmachines... Wij gaan met 4 personen over 3 weken naar parijs voor 4 dagen, en we zijn voor bus en kamer in totaal rond de 550 kwijt, de organisatie heet bolderman
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben in Asnieres geweest. Dat is een voorstad die nog erg nieuw en in aanbouw is. Met de Rer ben je in 10 minuten in het centrum.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk eens bij groupon of actie van de dag en dergelijke sites.
die hebben vaak heel voordelige aanbiedingen naar oa Parijs.
NS is heeft ook aardige aanbiedingen. en dan stap je midden in Parijs uit en geen zorgen om de auto. (reken tenminste op 25 pd). ga maar niet in Parijs met de auto toeren
(Lees meer...)
11 jaar geleden
constant
11 jaar geleden
hotels te over: zelf even zoeken of anders kijken bij een hotel boekingssite. Grote hotels zélf hebben ook soms heel aardige aanbiedingen. even speuren op internet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding