Wie weet een bungalowpark dat voldoet aan onderstaande eisen?

Binnenkort wil ik een midweek weg in m'n eentje. Ik heb geen auto tot mijn beschikking en wil dus met m'n fiets met de trein. Ik ben op zoek naar een huisje op een park dat redelijk dicht bij een station ligt(ca. 5km.). Ik ga voor m'n rust, dus er hoeft geen vertier te zijn. Wel vind ik het belangrijk dat er nog wat leuke dorpen of stadjes binnen een straal van ca. 12 km. zijn. Het liefst in het oosten van het land(Achterhoek- Twente o.i.d.)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik sluit me bij mijn voorganger aan: Twenhaarsveld in Holten.

Vanaf het station van Holten naar het park aan de Landuwerweg is 2,5 kilometer.

Holten zelf is een leuk dorpje waar door het jaar heen heel veel evenementen georganiseerd worden (waarvan de grootste ongetwijfeld de triatlon is, waar toppers van over de hele wereld op af komen, maar die was al in juli).

Holten heeft de mooie natuur van de Holterberg. Maak een fietstocht en geniet van de bladeren die aan het verkleuren zijn.
Mocht het fietsen over de "toeristenweg" de weg die Holten en Nijverdal verbind en waar enkele flinke kuitenbijters te vinden zijn, te zwaar zijn, dan kun je een tastoektoek huren om de rit te maken.

Qua bezienswaardigheden hebben we het Canadian War Cemetry. Eén van de grotere begraafplaatsen van Canadese oorlogsslachtoffers in het land.
Daarnaast is er het natuurdiorama op de Holterberg, waar opgezette dieren te bewonderen zijn in hun natuurlijke habitat.

http://www.vvvrijssen-holten.nl/nl/site/zien-en-doen

De dorpjes Rijssen, Diepenheim, Nijverdal liggen ongeveer in de straal van 12 kilometer die je genoemd hebt, maar ik zou toch ook overwegen een dagje een bezoek aan Deventer te brengen, in mijn ogen één van de mooiste steden van Nederland, met veel gebouwen die nog doen herinneren aan de tijd van de hanzesteden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar komt Tukker1964 vandaan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vroeg het me al af, als je namelijk uit Holten komt ben je geen echte Tukker.

Andere antwoorden (1)

Twenhaarsveld op de holterberg. Bij holten...