Ik gebruik daarvoor altijd www.gpstracks.nl.
HIerop staat routes die je als reisplan kan inladen in een navigatiesysteem en vervolgens kan narijden. Indien je geen navigatiesysteem hebt, kan je de route ook in google maps laden als het goed is.
Je kunt ook eens kijken op de site van Jan Boersma. Dit is een priester met een gepassioneerde hobbie.... motorrijden. Hij heeft er zelfs een navigatieprogramma voor geschreven. Tyre heet het geloof ik.
www.janboersma.nl en dan naar de subpagina Motor..
ERG leuk !!

goeie reis !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hier vind je diverse routes in Nederland.

De routes staan in de provincie waar ze starten.

De Routes

De routes zijn verdeeld per provincie

Door op de provincie te klikken of door

onderstaand keuze menu kom je op de

gewenste pagina.

Toegevoegd na 53 seconden:
http://www.verweijweb.nl/nederland.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
adriana
11 jaar geleden
Dank voor je reactie!
Bij de anwb