Hoe kom ik achter naam en adres van iemand die ik in Tunesie heb ontmoet en op wie ik verliefd ben?Hij werkte in een restaurant.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dan schrijf je een briefje naar dat restaurant.

Ox een mail. Of je gaat nog ns terug?

Het restaurant in Tunesie kun je gegarandeerd terug vinden met Google (als je de naam nog weet). Weet je de naam niet, kun je het altijd nog achterhalen met Google maps en een beetje fantasie. Schrijf een kort en duidelijk mailtje naar het restaurant en vraag ze of de persoon die daar werkt aub met jou contact wil opnemen. Kan haast niet fout gaan. Lukt dat niet, dan gewoon voor een paar dagen terug gaan. Liefde kost nu eenmaal geld en als het de juiste liefde is kan het nooit genoeg kosten.

Volgende vakantie toch een nieuw vriendje?? Weet waar je aan begint, een land als Tunesie is ook niet alles. Maar wil je door gaan, neem contact op met het restaurant en vraag hem aan de telefoon. Ik neem aan dat als je verliefd bent je ook zijn naam kent??? Suc6

Zoek op internet of ga terug naar het restaurant om het hem te vragen? Bel het restaurant op in je beste Arabisch of schrijf een brief inderdaad. Veel succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100