Kunnen wij bij camping Eden aan het Gardameer een scooter huren?

Wij gaan over een paar weken naar Italië Gardameer camping Eden! Wie weet of ik in de buurt een scooter kan huren????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (2)

Als je Camping Eden in Google had getikt, had je direct onderstaande link gehad en daar staat het niet op. Dus geen scooter, maar allicht in de omgeving?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op dit adres kan je een scooter huren.
Via del Porto, 1, 25080 Moniga del Garda Brescia, Italië
+39 0365 502341
Ligt wel 20 km van jouw camping.
Het zou natuurlijk handig zijn als je zou vermelden waar die camping Eden zich bevindt.
Ik bedoel maar: er zijn ONTZETTEND veel campings aan het Gardameer.

Hier een overzicht van locaties aan het Gardameer waar je een scooter kan huren.

Limone sul Garda
Tombola Rent
Via L. Einaudi, 1/b
25010 Limone sul Garda
www.tombolarent.it

Garda
Velocifero
Corso Italia, 40
37016 Garda
www.velocifero.com

Riva del Garda
Sembenini
V. Dante Alighieri,3 -
38066 Riva del Garda
www.sembenini.it

Torbole
Cicli Adami
Via Matteotti 25
38069 Torbole Sul Garda (TN)