Ja, dat mag; het is voedsel, is geen vloeistof, en is niet gevaarlijk, dus is niet onderhavig aan restricties.

Toegevoegd na 3 minuten:
En uit eigen ervaring: ik neem zelf vrijwel altijd een zakje zoutjes mee, en heb al meer dan 100 keer een scan van handbaggage gehad en nooit zelfs maar 1 opmerking gehad (er zit ook vaak een dunne metaalfolie in de verpakking, dus zelfs dat geeft geen probleem).
gvrox
11 jaar geleden
Chips, brood, koekjes mag je allemaal meenemen. Het gaat om de vloeistoffen welke niet mag worden meegenomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al het vaste eten mag, behalve fruit/groente/thee/plantjes/paddestoelen of andere schimmels. Dit is niet overal het geval, maar wel als je naar Azië of Australië gaat. Hier kunnen ziektes of beestjes mee worden vervoerd die erge gevolgen kunnen hebben voor de landbouw in dat land.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gvrox
11 jaar geleden
Ja, dus die mogen wel het vliegtuig in, maar niet het land van bestemming. Als je die produkten in het vliegtuig opeet is er niets aan de hand.