Ik las dat het mogelijk is wachtrijen bij de Eifeltoren te ontlopen als je reserveert bij het restaurant op de 2e verdieping. Klopt dat?

En is het dan verplicht daar te eten of kun je bijvoorbeeld ook doorklimmen naar boven?

Tips en informatie is meer dan welkom.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zult dan vast niet de enige zijn daar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem de trap, nauwelijks een rij, 10 x zo leuk als de lift, echt waar!

Antwoorden (1)

Die informatie over dat je wachtrijen kunt ontlopen als je reserveert kan ik nergens vinden, maar ik vrees dat je toch te laat bent:
"Over wachtrijen gesproken, wie een vorkje mee wil prikken in de restaurants op de eerste verdieping (95 meter) of de tweede verdieping (125 meter hoog), dient maanden van te voren te reserveren."

http://www.hurktoilet.nl/eiffeltoren_parijs.php

En ja: als je reserveert voor het restaurant, dan ben je uiteraard verplicht daar te gaan eten (en dat is niet goedkoop).

Maar je kunt ook voordeliger een deel van de wachtrijen skippen:
"Wie liever niet in de rij staat: Bestel je ticket voor de Eiffeltoren Parijs op voorhand makkelijk via het internet en loop de vervelende wachtrijen lekker mis. "

http://www.boekuwhotel.nl/info/frankrijk/parijs/bezienswaardigheden-in-parijs/eiffeltoren-parijs/

En de link waarop je de kaarten kunt bestellen is:
http://www.eiffel-tower.com/preparing-your-visit/buying-your-tickets.html