Zijn er in schotlandse pawn shops, goedkope pistolen te koop die onklaar gemaakt zijn voor de sier?

Is dit legaal en wat kost het ongeveer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

wat het kost is ongeveer net als de vraag wat kost een auto... daar zijn veel te veel verschillen in en wat een gek ervoor geeft ( en vraagt). Maar... de wapenwet in Schotland ( GB) is 1 van de strengste ter wereld. Je kan niet zoals in de VS even een wapen kopen en registreren. Het is urenlang papierwerk en formulieren invullen waar jij moet aangeven waarom je er een wilt hebben. Dan moet je justitie overtuigen dat je geen dreiging vormt... Weinig mensen krijgen dit voor elkaar.

Eeen replica. Om maar een voorbeeld te noemen van een luchtdruk pistool ( niet eens een echte) is zelfs verboden. om te hebben zonder vergunning.. Dat ze er zijn, ongetwijfeld...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist.
En in Nederland mag het ook niet.
Als je daar iemand mee gaat bedreigen,
kan die iemand toch niet zien dat het niet werkt?