Waar is het dichtstbijzijnde dolfinarium waar orka's kunnen bezichtigd worden?

Orka's zijn niet zomaar mijn lievelingsdieren; ze intrigeren me ook echt, in die mate dat ik ze doodgraag eens van dichtbij zou willen zien. Ik veronderstel dat dit in België niet mogelijk is, dus ik vroeg me af waar in de buurt het wel kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
5.2K

Antwoorden (2)

Ik vrees dat nu orka Morgan uit het Nederlandse dolfinarium in Harderwijk vertrokken is, de dichtsbijzijnde plek helemaal in Loro Parque te Tenerife is :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Marineland in Antibes
(dat ligt tussen Cannes en Nice)

Toegevoegd na 1 minuut:
Niet echt dichtbij, maar de andere locaties zijn nog verder.