Waar kun je in de buurt van Wiltz, Luxemburg in de vroege ochtend wild spotten?

Wij gaan op excursie naar Wiltz met Havo 4 en VWO 5 en willen graag wildspotten met de leerlingen. Idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Aan de randen van een bos en op open vlaktes in het bos. Als je een jagershut (zo'n uitkijktorentje) ziet, weet je dat er wild te zien valt. Qua tijdstip is de schemering het best.