Bij welk bedrijf kan ik het beste een auto, min 6 personen en de laagste prijs met de beste voorwaarden een auto huren in chania , kreta?

meivakantie 2012

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

De beste recensies en aantrekkelijkste prijzen vindt u bij JUSTRENTALS gevestigd op het vliegveld van Chania. En zij hebben diverse ruime modellen in de aanbieding. Waaronder een Fiat Scudo en een Hyundai H1 beide met NEGEN ZITPLAATSEN.

De verdere gegevens zijn :
1 Gortynis Str. Anissaras Chersonissos, 70 014,
Crete, Greece
Tel: (0030) 28970 23083
Fax: (0030) 28970 23197
email: info@justrentals.gr