Weet iemand een een goede site voor een zomertaalkamp in Londen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Occupied !?

Het beste antwoord

Er zijn natuurlijk talloze manieren om Engels in Londen te leren. TAALINPRAKTIJK is een uitstekend alternatief. Lees maar even hoe zij zich via hun website voorstellen ! Met International House London is het in 1953 allemaal begonnen. IH London staat bekend om zijn zeer ervaren en hoog gekwalificeerd docententeam. Vele teamleden zijn zowel leraar Engels als opleider van leerkrachten. Een aantal van de populairste lesmethoden zijn geschreven door vroegere of huidige stafmedewerkers. Gelegen in Covent Garden, in hartje Londen, biedt de school ieder jaar plaats aan studenten van meer dan honderd verschillende nationaliteiten. "Wij weten dat je ook een leven hebt buiten het klaslokaal en daar spelen we op in met LILOC, "Learning in London outside the classroom". Het gaat over het vinden van het juiste taalgebruik in de praktijk, wanneer je gaat winkelen, naar het restaurant gaat of als je gebruik gaat maken van trein of bus. We moedigen je ook aan om mee te doen met de buitenschoolse aktiviteiten. Voetballen in Hyde Park tot een bezoek brengen aan een BBC radio programma. Onze buitenschoolse aktiviteiten zullen je helpen meer van Londen te ervaren, meer mensen te ontmoeten en je spreekvaardigheid verder te ontwikkelen. Een cursus Engels in Londen volg je voor tenminste twee weken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

www.ef.com