Weet iemand een goede en goedkope reisorganisatie?

Na 4 jaar willen wij de kids verassen met een all inn vakantie in Turkije,,,,Weet iemand nog een goede reisorganisatie of heeft creatieve ideeen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.4K

Antwoorden (7)

Ik vind Sunweb goed en voordelig.
Maar ook gewoon via de sites van oa. Arke en Oad, waarbij je selecteert op prijs of aanbiedingen.
Je kunt ook je reis zelf samenstellen bv een huis(je) bij Micazu.nl en de reis bij Vliegtickets.nl. Maar dan heb je geen transfer of all in.Met kids zou ik zelf sneller kiezen voor een gerenomeerde organisatie ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens bij Lidl reizen, Travelbits. of kijk eens bij Zoover/turkije. Je ziet dan vanzelf alle aanbieders en kan ook prima vergelijken. Internetreisbureaus kopen hun reizen gewoon in bij grote reisorganisatie zoals Skytours, OAD enz. Echt even rondneuzen loont!
12 jaar geleden
Wij reserveren altijd een vliegtuig via Ryanair.Op die vluchten zitten altijd mensen met kinderen en die lijken toch heel tevreden.
Een hotel boeken we via Booking.com.
Je kan daar kiezen uit vele hoteld en een formule die je past (vb. all.in in jullie geval).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alleen omdat CORENDON de sponsor van onze voormalige voetbalclub HFC Haarlem was, hebben wij goede ervaringen met deze betrouwbare organisatie. In Turkije worden sommige toeristen nogal eens verrast dat bijvoorbeeld hun hotel niet bestaat of niet is afgebouwd of volgeboekt is. Dit soort problemen zult u met CORENDON nooit hebben. Zij staan garant voor betaalbare en goede vakanties. En zij hebben medewerk(st)ers, die de Nederlandse en Turkse taal perfect beheersen, op de vakantielocatie !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het een kwestie is van goed zoeken, veel uur achter de computer doorbrengen. En goed letten op acties, door een kortingsactie van arke kon ik voor véél minder naar een zonnige bestemming.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.prettigreizen.nl

Daar vind je voornamelijk vakanties naar Turkije
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.vliegvakanties.de Het is een reisbureau net over de grens (Duitsland) en dit scheelt je vaak veel geld! Je kan daar ook gewoon boeken en vliegen vanuit Nederland.