Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je doen als je in een ander land bent met het vliegtuig en ivm een begrafenis eerder naar huis wilt?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het ligt er een beetje aan van wie de begrafenis is als het naaste familie is en je hebt een reisverzekering dat wordt dat voor je geregeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet wel kunnen natuurlijk, je kan er niet vanuit gaan dat het ' wel geregeld' wordt.
Het hangt ook af van hoeveel tijd je hebt/hoe ver weg je zit.

Andere antwoorden (4)

Je luchtmaatschappij bellen en vragen of ze plek hebben op een eerdere vlucht .. Bij sommige luchtmaatschappijen moet je wat bijbetalen, bij andere niet en bij andere kan je je vlucht niet vervroegen. Lufthansa bijv. die vervroegt niet. Hangt dus af aan je luchtmaatschappij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er met vakantie bent... je hostess inlichten, zij gaat dat vast voor je regelen.
Ligt aan de reisverzekering of je de extra kosten terug krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen mijn vader op sterven lag, was ik in Zuid Spanje.

Met de reisorganisatie gebeld, daar had ik ook een reis- en annuleringsverzekering.
Zij gaven aan dat ik naar het vliegveld kon gaan en voor de eerste de beste mogelijkheid naar huis per vliegtuig een ticket kon kopen.

Zo snel mogelijk is dan wel: even zelf betalen, voorschieten en maar zien welke stoel(en) er vrij zijn.

Of dat altijd en overal zo makkelijk gaat, dat is maar de vraag. Daarvoor hebben we te weinig informatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan doe je in principe hetzelfde als wat je thuis doet: Je koopt een ticket. In dit geval naar Nederland.

Als hier spoed bij is, bv in geval van een uitvaart, dan regel je dat het snelst bij de luchthaven zelf. Mits dit een enigszins moderne luchthaven is.
Anders doe je het via internet (zorg dat je een printer hebt om de e-tickets direct uit te printen).

Kortom: Een kwestie van een ticket kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding