Ja, vaak wel, heb zelfs in Turkije nog wel jonger gezien die tabakswaren meekrijgen. Heb het zelfs eens gevraagd aan zo een winkelier, hij vertelde me dat niemand er daar echt op let en dat het de meeste niet uitmaakt: als ze er maar aan kunnen verdienen ;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Jaa bij de meeste winkeltjes wel. De meeste winkeltjes daar verkopen ook niet alles wit, dus antwoord is ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch klopt het niet wat iedereen zegt. In Turkije heb je veel 'kleine' winkeltjes in elke straat. De mensen/jongeren die daar boodschappen doen of tabak halen is meestal of een buurvrouw/man of een persoon die daar in de straat woont en die je naar een tijdje leert kennen, omdat ze wel ong elke dag langs komen voor brood etc. De jongeren die tabak kopen is dus elke keer bekend in de winkel, soms kopen ze het voor de vader bijv. Maar dit was 'vroeger' sinds kort is veel veranderingen gekomen en o.a. ook met de tabak verkoop.