Wat is een goede verblijfplaats/camping in (de omgeving van) Madrid en Barcelona?

We zoeken iets goedkoops in de omgeving van Madrid en Barcelona. We zijn van plan om deze 2 steden samen in 1 vakantie aan te doen. De periode van 9-14 juli in Madrid en van 14-20 juli in Barcelona. Het liefst een camping voor jongeren. We zitten te denken aan een Mobile Home/stacaravan. Prijzen onder de €50,- per nacht.We zoeken zoiets als Plushostels (alleen zit deze helaas niet in Frankrijk). Wie heeft leuke ervaringen met zoiets of goede tips? Het is voor mij altijd zo lastig om nou zoiets op internet te vinden, daar ik toch liever afga op tips en ervaringen van anderen ;)

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Antwoorden (2)

Toch werkt dat hier niet zo.

* Dit is geen jongerensite.
Als je die doelgroep vragen wil stellen, moet je naar andere fora gaan.

* Ervaringen zijn altijd meningen.
Meningen zijn niet alleen niet relevant. Ze mogen eigenlijk helemaal niet op deze site.

Dus geef ik je ongeveer dezelfde linken als bij jouw ongeveer dezelfde vraag over Nice, waar je nog helemaal niet op gereageerd hebt.

Misschien kom je nog wel vaker met dit soort vragen, steeds een ander land op plaats?

http://www.campings.nl/locaties/

http://vrijuit.nl/camping-spanje.aspx?sccid=vu_adw_spanjecamping&gclid=CLyFtOmZlq4CFYRG3godQBvtIA

http://www.vacansoleil.nl/campings/spanje/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kamperen is waarschijnlijk niet de goedkoopste optie. Zeker niet in een mobile home. In Spanje kan je beter een hostal of hostel boeken (bezuinig in de periode dat jullie willen gaan niet op de airco) Onderstaande Spaanse sites geeft veel mogelijkheden