hoe duur is 2 weken op de camping op schiermonnikoog voor een 16 jarige?

inclusief eten, tent en uit gaan. in de zomer vakantie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heeft niks met leeftijd te maken.
Dat heeft te maken met wat je gaat uitgeven.....

Het beste antwoord

De enige vaste kosten die je hebt is de kosten voor de camping (€10 - €15 per nacht?). Voor de rest zijn het variabele kosten die je zelf in hoge mate in de hand kunt houden. Als jij elke avond 15 cocktails a €7,- drinkt, gaat het natuurlijk hard. Koop jij een kratje bier en drink je in de kroeg/discotheek niet veel meer, bespaart je dat veel geld. Hetzelfde geld voor eten: ga je elke dag buitenshuis eten of bak je een paar aardappeltjes?

Al bij al moet je voor €500 een heel eind komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Afhankelijk van welke camping, war voor tent, hoeveel je uitgaat enz. enz. kan je je vakantie zo duur maken als dat je zelf wilt. Hieronder een link over kamperen op Schiermonnikoog.

http://www.vvvschiermonnikoog.nl/
12 jaar geleden
Ik ben een aantal jaar geleden naar, jawel, de Appelhof geweest.. Wat een feest was dat.. Ik was met alles erop en eraan zo'n 450-500 euro kwijt. Maar ik heb wel royaal geleefd van dit geld. Een biertje aan de bar daar was destijds maar 1 euro! Wat een mooie week was dat, met vrienden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben toen ik 16 was een week naar Terschelling gegaan (Appelhof).

We frituurden zelf elke dag eten, wat niet zo duur is. Reken daarnaast ook ontbijt mee en een tussendoortje. Dan zit je op zo’n € 10,- aan eten per dag.

Wat het alcoholgebruik betreft hangt het erg af van hoeveel je drinkt, wat je drinkt en waar.
Bij ons varieerde de bierconsumptie van een ½ krat tot 1½ krat per dag de man (in ‘t café dronken we nauwelijks).. Dat kost dan zo’n € 10,-

De camping kostte € 8,50 + € 3,00 pp per nacht.

Dus reken zo’n € 35 per dag als je een beetje oplet.

Dan zit je op z’n € 245 per week.

Dat klopt wel, zelf had ik € 300 uitgegeven die week.