Vakantie-ideeën voor alleenstaande?

Ik wil er eigenlijk best wel ff tussenuit, maar ik moet (en wil) alleen gaan. Tenminste; niet met vriend/vriendin/familie. Ik wil me echter ook niet vervelen of alleen voélen als ik er ben. Wie heeft er een leuke tip? Bvd!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Neem een luxe hotel kamer ergens in een mooie grote stad. Laat je lekker verwennen daar bij een beauty spa of zoiets. Massage nemen, sauna, enz. Lekker eten laten bezorgen in je kamer (room service). Of boek zo'n singles cruise op een cruise schip. Dan voel je je niet alleen, want daar lopen alleen maar singles dus.

Het hangt er natuurlijk erg vanaf waar je van houdt, wat je hobby's zijn enz.! Ik vond het (zowel alleenstaand als in een relatie) erg leuk om een (vrijwilligers)werkvakantie te doen. Ideaal om snel onder de mensen te komen! Als je dan ook de taal nog redelijk spreekt ben je zo binnen. En als je dan ook nog werk doet met wat je echt leuk vindt (dieren, kids, iets bouwen, iets onderzoeken; er is van alles) heb je de tijd van je leven. Kan ook gewoon in eigen land, qua taal makkelijk en scheelt flink ik de portemonnee!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100