heeft iemand ervaring met Cathay travel in Amsterdam?

mijn vriendin wil naar Indonesie met deze maatschappij, de prijzen zijn zo laag, dat ze niet weet of dit te vertrouwen is.

Toegevoegd na 16 minuten:
vraag niet duidelijk gesteld, het gaat om het reisbureau, dus niet om de maatschappij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder reisbureau is nog goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze wil ook via internet bij dit reisbureau boeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel alleen de ticket boeken. Rechtreeks bij de vliegtuigmaatschappij. Dan heb je maar een maatschappij die eraan verdient.

Het beste antwoord

Je kunt gerust bij Cathay Travel reserveren. Onlangs ook gedaan! Anders kun je natuurlijk ook altijd even op de website van Cathay Pacific zelf kijken: www.cathaypacific.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (1)

Gisteren met iemand gesproken die juist terug is van Bali met Cathay Pacific. Hij was erg tevreden! Reisduur is omdat je via Hong Kong gaat wel langer dan via Singapore of Kuala Lumpur (Singapore Airlines, Malaysian, KLM, Lufthansa Qantas etc).
Cathay Pacific is een van de topmaatschappijen van de wereld en staat ook bekend om zijn grote beenruimte (seat pitch).
DOEN DUS!

Toegevoegd na 37 seconden:
Ik neem aan dat je Cathay Pacific bedoelt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, maar nee die bedoelt ze niet, het gaat om het reisbureau, maar ik had de vraag niet duidelijk gesteld