Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een hotel op sidney airport?

Beste pribord lezer en schrijvers.

Graag zou ik aan jullie advies willen vragen mbt overnachten op airport Sidney.
Mijn vader [75] gaat 8 januari 2011 weer naar australie en heeft een tussen stop van 15 uur op airport Sidney om door te vliegen naar Hervey Bay Fraser Iseland.
Aangezien hij om 18.00 uur verwachte landingstijd aankomt de 9de en de 10de om 10.00 uur kan doorvliegen, zouden wij het prettig vinden om voor hem een overnachting te regelen.
Wie kan ons adviseren mbt een hotel, op de airport waarbij het bereik van international [aankomst] en domectic doorvliegen de volgende dag] makkelijk en overzichtelijk te bereiken is.
Indien je ook een idee van kosten [website?]zou kunnen geven zou ik daar ook heel blij mee zijn.
Andere suggesties zijn zeker ook welkom, wel probeer ik rekening te houden met mijn vader [leeftijd en taal]

Alvast vriendelijk dank voor jullie medewerking!!

Met vriendelijke groet,

Jantine

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

sydney.airporthotelguide.com

Als je : sidney airport hotel googlet, krijg je veel meer hits. Misschien kom je zo verder? Er zijn dus zeker hotels, maar de websites moet je zelf maar even napluizen.
Succes!
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Handigste optie is volgens mij booking . Zoek dan op sydney airport. Voor je eigen gemak toets je dan in specifieke zoekopties 'hotel met airport transfer' aan. Vaak zijn de hotels met een airport transfer in het wat luxere segment, lijkt mij perfect als je met je vader rekening wilt houden. Hotels in Sydney zijn helaas niet goedkoop. Kom je uit op een hotel zonder airport transfer dan zijn er genoeg andere deur tot deur transfer maatschappijen ( zie link)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding