hoe krijg ik mijn koffer open?

Ik heb een samsonite american tourister koffer, alleen heeft iemand de code verandert en nu krijg ik hem niet meer afgesloten. Om alle combinaties te proberen vind ik niet haalbaar voor mij.
Iemand anders een idee?

Het is een cijferslot met 3 draai schijven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
65.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dremel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ga vrijdag of vakantie, dus kapot maken was niet de bedoeling, hij is open maar gaat niet dicht.

Het beste antwoord

Je kunt met je koffer naar een winkel gaan waar ze Samsonite verkopen want er is zeker iemand in de winkel die het foefje kent om achter de code te komen. Ik heb het zelf nl ook meegemaakt...Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Af laten breken door een specialist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik een zaklamp om in het slot naar de roterende schijven te kijken.
Draai aan een van de schijven, tot je een stukje metaal ziet bewegen met de schijf mee.
Op een gegeven moment zie je een uitsparing in de schijf ontstaan. Laat deze schijf nu staan.
Ga verder met de andere andere schijven, tot ze allemaal deze uitsparing hebben. Nu heb je de huidige code gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit dacht ik ook, maar je ziet echt niet bewegen, heb al vanaf vele hoeken gekeken met een zaklamp, toch bedankt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.metacafe.com/watch/752346/how_to_find_the_numbers_to_open_a_combination_padlock/ Probeer deze instructie, als hij van toepassing is!
Ik kan uit jouw vraag niet halen of je koffer nu wel of niet open is.
Je vraagt: hoe krijg ik mijn koffer open?
EN je zegt: ïk krijg hem niet meer afgesloten. Dan is ie wel open?

Hierboven staan al suggesties om je koffer open te maken.

Als je je koffer al openhebt, maar het cijferslot niet kan gebruiken omdat het veranderd is, dan kun je het zelf veranderen.
Hieronder een instructiefilmpje hoe je dat moet doen.

http://www.youtube.com/watch?v=KF6euaMb_5g

Toegevoegd na 4 minuten:
Kijk ook eens hier!

http://www.goeievraag.nl/vraag/manier-samsonite-cijferslot-openen.222495
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de blokkeerlip onder spanning kunt zetten (met bijvoorbeeld de achterkant van een vork) zal één van de drie draaiwieltjes als eerste niet meer willen draaien. Door de druk te verminderen zul je deze wel weer kunnen draaien totdat deze in een soort "slot" valt. Je hebt dan dit cijfer gevonden. Hierna zal er een tweede draaiwieltje zijn dat niet meer meegeeft als je de blokkeerpal onder druk zet, herhaal hiermee bovenstaande procedure. Als laatste kun je hierna het derde wieltje proberen waarna je de code zou meten hebben gevonden.
Het is een beetje fingerspitzengefühl, maar als je probeert lukt het vast.