Is het mogelijk een treinkaartje te kopen met contant geld op amsterdam cs?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
8.8K

Het beste antwoord

Ja dat kan bij ns ticket& service ( contant briefjes of muntjes ,pin)
En als je muntjes hebt ,,, dat kan ook bij een van de machines met zo een muntgat (weet niet hoe hèt heet)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de NS ticket & service rekenen ze wel €0,50.- extra aan transactie kosten.

Andere antwoorden (3)

Bij de kaartautomaat op het station kan je alleen met pin betalen.
Bij sommige automaten (maar niet bij alle) zit er een gleuf zodat je muntgeld kan inwerpen.

Bij het loket kan je zoiezo met contant ged betalen maar betaal je per treinkaartje 50 cent transactie kosten.
Je kan daar wel gratis je geld omwisselen voor muntgeld voor de automaat.
Op die manier betaal je geen transactiekosten.

Je kan een demo van de kaart automaat hier proberen:
http://www.ns.nl/reizigers/ovchipkaart/ovchipkaart/reis-met-ov-chipkaart-voorbereiden#saldo-laden-en-demo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zie hieronder, volgens de site van de NS.

•Deze kaartjes zijn te koop bij de NS-kaartautomaat, de NS-servicebalie, Kiosk met NS Tickets & service en alle overige verkooppunten van NS.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op elk station is 1kaartautomaat waar je met muntgeld kan betalen.bij een groot station is het ff zoeken dus.