vlucht boeken naar Barcelona voor 160 personen, hoe doe je dat?

Heeft iemand hier ervaring mee? Gaat om een bedrijfsuitje; weekend Barcelona. Alle tips en trucs welkom!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K
ItisILeClerc
12 jaar geleden
verdeel ze over verschillende vliegtuigen - anders bestaat het bedrijf niet meer als het vliegtuig neerstort
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LoL die is Lol grapje :-l
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, dat zal wat zijn.

Antwoorden (8)

Ik zou zoeken op Google op groepsreizen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo vroeg mogelijk boeken, 160 mensen is bijna een half vliegtuig dus als je te laat bent kan niet iedereen op dezelfde vlucht. Verder is het handig om vooraf contact op te nemen met de klantenservice om alvast je plan te bespreken en daar krijg je dan ook nog tips.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Utrecht
12 jaar geleden
Voor Barcelona is dat een heel vliegtuig vol. Gaat je dus bijna niet lukken om 160 tickets op een lijnvlucht te krijgen. Plus de prijs van de laatste x tickets schiet omhoog (immer: hoe minder stoelen nog beschikbaar zijn, hoe duurder het ticket).
Ik zou geen losse tickets gaan boeken, maar op zoek gaan naar een chartermaatschappij: oftewel een compleet vliegtuig huren. Met 160 man heb je een Boeing 737 of Airbus 320 vol.
Omdat ticketprijzen afhankelijk zijn van het no gaantal beschikbare plaatsen zal het boeken van 160 tickets op een gegeven moment erg duur gaan worden.

Mogelijk dat Transavia of Tui charters aanbieden.
Of deze: http://www.firstclassaviation.nl/index.php?item=101
Utrecht
12 jaar geleden
Ik zou contact opnemen met een touroperator die gespecialiseerd is in group & incentive reizen. Die kunnen een pakket op maat maken, zij regelen de boeking van het vliegtuig, ze regelen accommodatie en desgewenst kunnen ze ook ter plekke dingen voor je regelen.

Je betaald uiteraard bemiddelingskosten, maar vaak ben je dan nog goedkoper uit dan wanneer je alles zelf probeert.

Een voorbeeld van een organisatie die dit goed kan regelen is GI-travel
http://www.gi-travel.nl/gallery.aspx?Page=GROEPSREIZEN&Groep=REIZEN
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou contact opnemen met Chartermaatschappijen.
Nederlandse opties zijn. Transavia en waarschijnlijk goedkoper Amsterdam Airlines. Met dit soort aantallen moet je gewoon een vliegtuig huren en niet op bestaande vluchten gaan boeken

Toegevoegd na 2 minuten:
en denk er aan. jij bent de baas, dus een vlucht kan ook beginnen van een andere luchthaven dan Schiphol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem eens een kijkje op http://aviogenex.com/aircharter.html

Ik denk dat je dan een hele goede keuze maakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moet een maand of twee van te voren regelen bij de manager of je neemt contact op dan krijg je korting (groeps korting) dan worden de mensen ingeschreven maar je kan ook nog altijd met cruiseship moet je een dag en nacht reizen soms drie met tussen stop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zin meerdere bedrijven waar je Luchtvervoer op maat kan regelen, Aerodynamics is zo'n bedrijf. Een eigen vliegtuig charteren klinkt misschien duur maar je kan juist goedkoper uit zijn. Bovendien kan je zelf de tijden bepalen en de luchthaven. Kijk op http://www.aerodynamics.nl/