Hoe ziet mallorca eruit? Is het er warm in dit seizoen?

Ik ga zo op vakantie naar mallorca. Is het er nu warm?
En wat valt er te doen als je naar het plaatsje alcudia gaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeeh, ik ben jaloers! Ik zag dat het er nu 28 °C is! Fijne vakantie!

Antwoorden (1)

Het is daar nu prima weer! Volgens het weerbericht rond de 30 graden Celsius.

Als je in Alcudia zit, is er vlakbij een mooi natuurpark. Als je daar van houdt is het zeker de moeite waard om daar een dagje heen te gaan.
Je kunt ook een auto huren (of met openbaar vervoer) naar Palma gaan en daar lekker gaan winkelen. En je hebt natuurlijk het strand!
Wat ik ook heel leuk vond was om fietsen te huren en dan langs de kustlijn te fietsen.

Fijne vakantie!