ik wil graag op reis wie kan mij helpen zoeken?

Wij zouden graag een reisje maken met de auto naar duitsland meerbepaald de moezelstreek.Ik heb al wat rondgekeken op de pc om een huisje te huren of stacaravan op een rustige camping maar de prijzen zijn zo hoog.Misschien weten jullie wel waar ik heen kan of op welke site ik zeker iets vind.Dit is wat ik graag wil rustig gelegen,aan de moezel,liefst een huisje voor 2personen,budgetvriendelijk,en wat héél voornaam is mijn 2 jack-russells willen persé mee. Dit schijnt ook niet evident te zijn ofwel mag er maar 1hond mee ofwel vragen ze 5euro soms 10euro per hond en dat vind ik nu wel héél erg veel.Ik hoop dat ik via jullie iets mag vinden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Houdt er rekening mee dat als je, je honden hier in pension doet, je veel meer geld kwijt bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Willen jullie perse op een camping? Heb wel wat gevonden maar dat is niet op de camping. Wat is te duur?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het hoeft niet perse naar een camping hoor en wat is duur ja 400 euro voor een week vind ik duur elk zijn budget natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk, dat snap ik, dan weet ik wat ik kan overslaan:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vind ik zo raar dat honden een probleem kunnen zijn.Er zijn de dag van vandaag zoveel mensen die één of meerdere honden hebben en ik zou ze wel graag meenemen natuurlijk.Alvast bedankt om te kijken

Het beste antwoord

Ik denk dat je hier wel iets mee kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk eens op Happyland.nl.Daar ga je vast een betaalbaar huisje vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kom op een site van speelgoed uit lunababy
Mischien is dit wat voor jullie. Huisdieren zijn toegestaan.
Mooie omgeving trouwens de Moezelstreek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier staan leuke huisjes,ferienwohnungen ,enz op in verschillede delen van de eifel.

http://www.vakantie-eifel.nl/region-Moezel-Eifel.htm