wat is goedkoper in Londen voor het theater, kaartjes tevoren reserveren of ter plekke kopen?

Wij gaan met een stel mensen naar Londen voor een midweek en willen daar ook naar een musical. We zouden de kaartjes op de eerste dag kunnen kopen aan de kassa van het theater voor een dag verderop in de week. Maar is dat goedkoper of juist duurder?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Antwoorden (3)

Als je goedkoop wilt en het maakt je niet uit welk voorstelling je bezoekt: op Leister Square staat een kiosk (TKTS) die voor korting of zelfs half geld tickets voor dezelfde avond aanbied.

Toegevoegd na 4 uur:
Als je toch vooraf wilt boeken, heeft Seetickets vaak goede prijzen (is mijn ervaring).
http://www.seetickets.com
Utrecht
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Seeticket is voor veel musicals (maar niet alle) het officiele verkoopkantoor en daardoor inderdaad de goedkoopste
Als je naar een echt populaire voorstelling wilt is via internet boeken de voordeligste optie. Let er op dat je je kaartjes koopt bij de officiele verkoper en niet bij een (veel duurdere)
bemiddelaar. Maak het niet uit waar je heen gaat, dan kan je je kaartjes kopen bij de last minute shop op Leicester Square. Houdt er wel rekening mee dat de last minute kaartjes vaak niet de beste kaartjes zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Last minute bij een kiosk in Londen zelf.