Wie weet in de plaats Groningen het perfecte hotel voor mijn ouders die 50 jaar getrouwd zijn en niet meer zo heel goed ter been?

Het liefst op een locatie dat ze niet meer met openbaar vervoer hoeven te reizen maar vanuit het hotel zo een leuk restaurantje in kunnen stappen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is het budget per nacht? Op welke termijn willen ze naar Groningen komen?

Het beste antwoord

Goedkoop (en goed!!); Hampshire hotel aan de Radesingel
Midden; Martinihotel aan het Gedempte Zuiderdiep
Prijzig; Schimmelpenninckhuis aan de Oosterstraat (pas op bij een spontane upgrade; ze rekenen deze kosten door)
Mijn ouders zijn in alledrie verbleven en vonden het Hampshire en het Martinihotel het leukst :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de tip, het wordt het Martinihotel, ze hebben een leuke zomeraanbieding.

Andere antwoorden (1)

Zonder twijfel het city hotel. Gelijk vier leuke restaurantjes naast de deur.