Waarom is vakantie in Nederland zo duur?

Je kan nog goedkoper een week naar het buitenland waar zon, zee en strand is dan dat je hier een weekendje weg kunt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.6K
Kimath
12 jaar geleden
Ligt er aan waar je heen wilt, een vakantie is zo duur als je het zelf maakt.

Het beste antwoord

Dan moet je het anders aan gaan pakken. Goed zoeken naar goedkopen adresjes. Niet bij een reisorganisatie boeken. Verder zijn er boekjes, die goedkopen restaurants en hotels vermelden. Je bespaart naruurlijk wel veel brandstof kosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kwestie van vraag en aanbod. Zolang men blijft komen en de prijs blijft betalen, is er geen reden om de prijzen te verlagen.
bamibal
12 jaar geleden
Als je goed zoekt op Internet kun je in Nederland ook wel goedkoper op vakantie.
Wij nemen meestal een bed&breakfast is ook erg leuk;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je in het buitenland hetzelfde zou gaan doen als in je weekendje weg hier in Nederland, dan ben je ook een stuk duurder uit. Meestal is het in het buitenland met zon, zee en strand veel tijd doorbrengen op dat strand, wat relatief goedkoop is.....